Voorbereidingen... - Reisverslag uit Zeijen, Nederland van Miranda Tukker - WaarBenJij.nu Voorbereidingen... - Reisverslag uit Zeijen, Nederland van Miranda Tukker - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen...

Blijf op de hoogte en volg Miranda

27 December 2016 | Nederland, Zeijen

Het schiet al op. Nog vijf weken en twee dagen en dan vlieg ik naar Vietnam!

Gisteren de prikken bij de GGD gehaald incl 40% deet en voor de zekerheid ook maar ors. Je weet maar nooit... Beide armen nu zeurderig en stijf maar ik ben er nu helemaal klaar voor. Visum kan als ik aankom in Vietnam. Gezonde kriebels zo vlak voor mijn vertrek....

De sponsoring verloopt boven verwachting. Wat een lieve reacties en wat een gulle gevers. Nog vijf matrassen te gaan om iedere bewoner te kunnen voorzien. Dat gaat vast lukken! :-)

• 05 Januari 2017 - 12:11

Marjon:

Jeetje meis wat een prachtig avontuur en wat een prachtig doel! Ik ga je verslagen met liefde volgen! Knuf!

• 05 Januari 2017 - 22:15

Hilly:

Geniet ervan

• 06 Januari 2017 - 16:10

Yvonne:

Wow Miranda, wat een avontuur! Geniet er van en pas goed op als je daar bent.

• 07 Januari 2017 - 22:58

Alie:

Doe je best!

Alie

• 01 Februari 2017 - 11:48

Mam:

Een heel mooi avontuur, spannend en ook wel een beetje griezelig....geniet ervan xxx