Wat een indrukken.. - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Miranda Tukker - WaarBenJij.nu Wat een indrukken.. - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Miranda Tukker - WaarBenJij.nu

Wat een indrukken..

Blijf op de hoogte en volg Miranda

05 Februari 2017 | Vietnam, Hội An

Zo, de eerste echte dag in Vietnam. Na een onrustige nacht (wennen aan tijdsverschil) om half acht gezamenlijk ontbijten. Alles staat al klaar en na het eten worden we afgezet bij het stadje Hoi An. Toeristisch maar echt Vietnamees met al die lampionnen die overal hangen en zo kleurrijk. Veel kraampjes en oude vrouwtjes met handelswaar. Zo sfeervol! Na ergens noedels te hebben gegeten op naar het strand. Hoge woeste golven en prachtig zand. Het valt wel op dat ze wel veel afval overal laten slingeren. Mensen hebben weinig maar zijn zo blij! Altijd een lach! Erg mooi om te zien.. Nog wel een uitdaging om geld uit de atm te krijgen. Na vier keer proberen heb ik geld gekregen van een andere vrijwilliger (direct uiteraard weer overgemaakt naar haar bankrekeningnummer :-) en in the Greenhouse direct met de bank geappt. Pff echt weer iets voor mij.... Wereldpas dat wel haha maar je moet Azië activeren. Inmiddels probleem opgelost. Vanavond lekker gegeten vlakbij the green house en daarna naar de koffie (thee) bar. Voor het eerst contact met de 'huis' dieren, ratten... Iehhh hoort er ook bij zolang ze maar niet over mijn voeten lopen (en ze komen heel erg dichtbij) brrr. Vanavond hopelijk goed slapen zodat ik morgen fris en fruitig kan starten met het vrijwilligerswerk waar ik natuurlijk voor kom. Ook gaan we dan de matrassen bestellen

• 05 Februari 2017 - 19:12

Erna:

Oh die ratten

• 05 Februari 2017 - 20:30

Alie:

Arch...... hoe groot zijn die ratten?

• 06 Februari 2017 - 21:49

Mam:

Ach, neem een ratje mee, als huisdier hahaha
    Leuke verhalen Miranda, voor al je eerste werkdag daar!

• 07 Februari 2017 - 10:37

Ria:

Ieuw ratten niks voor mij . Maar koop maar lekkere worst voor de honden hahaha.
    Veel plezier nog